JAVNI NATJEČAJ
za davanje u zakup nekretnine k.č.br. 908/2, k.o. Šibenik, opisana kao oranica površine 1920 m2, upisana u ZK uložak 3487, posjedovni list 2932, u športsko rekreativne svrhe.
Nekretnina u vlasništvu HŠ d.o.o. k.č.br. 908/2, k.o. Šibenik, upisana u zemljišnoknjižni uložak broj 3487, Općinskog suda u Šibeniku, Zemljišnoknjižnog odjela Šibenik, posjedovni list 2932, daje se u zakup uz ove opće uvjete natječaja:
- Namjena zakupa: športsko rekreacijske svrhe.
- Početna visina mjesečne zakupnine za javni natječaj iznosi 400,00 EUR-a. Ugovorena mjesečna zakupnina usklađivat će se godišnje u skladu s porastom potrošačkih cijena, što će se detaljnije regulirati ugovorom o zakupu.
- Na ugovoreni iznos zakupnine zakupodavac zaračunava propisanu stopu PDV-a.
- Osim zakupnine, zakupnik je dužan plaćati troškove tekućeg održavanja predmeta zakupa.
- Zakupnik je dužan o svom trošku urediti zemljište za športsko rekreacijske svrhe za koje se zakup daje te snositi troškove priključka na komunalnu infrastrukturu kao i svih režijskih troškova za zakupljeno zemljište – komunalna, slivna naknada i ostale zakonske obveze vezane za obavljanje djelatnosti za koju se daje predmetna nekretnina u zakup.
- Vrijeme trajanja zakupnog odnosa je 4 (četiri) godine od dana zaključenja ugovora o zakupu, s mogućnošću produljenja ugovora uz uvjet urednog izvršavanja ugovornih obveza.
- Predmet zakupa uzima se u zakup u viđenom stanju i ne može se davati u podzakup.
- Zakupnik je, u slučaju potrebe, dužan o svom trošku i riziku ishoditi minimalne strukturne i tehničke uvjete te svu potrebnu opremu i dokumentaciju za početak obavljanja djelatnosti kao i prostor dovesti u funkciju za obavljanje djelatnosti bez prava na povrat sredstava.
- Zakupnik ne može bez izričite pisane suglasnosti zakupodavca činiti preinake predmeta zakupa kojima se mijenja površina, namjena ili vanjski izgled predmeta zakupa, kao niti izvršiti bilo kakva druga ulaganja u predmet zakupa. Neovisno od pristanka zakupodavca, zakupnik se odriče prava potraživati naknadu od zakupodavca za uložena sredstva u predmet zakupa s bilo koje osnove (naknade štete, stjecanja bez osnove, smanjena zakupnine i drugo). Ako zakupnik bez suglasnosti zakupodavca, odnosno unatoč njegovu protivljenju, izvrši preinake ili nastavi s izvođenjem radova, zakupodavac ima pravo raskinuti ugovor o zakupu. Zakupnik preuzima obvezu naknade eventualne štete uzrokovane zakupodavcu ili trećim osobama uslijed obavljanja popravaka, preinaka ili izvođenja radova. Sredstva uložena u predmet zakupa od strane zakupnika postaju vlasništvo zakupodavca. Nije dozvoljeno prebijanje uloženih sredstava i vrijednosti materijala s mjesečnom zakupninom.
- Sva druga prava i obveze regulirat će se putem Ugovora o zakupu.
- U natječaju mogu sudjelovati sve pravne i fizičke osobe koje udovoljavaju uvjetima natječaja.
- Rok za podnošenje pisanih ponuda na natječaj je 8 (osam) dana od objave natječaja na internetskim stranicama HŠ d.o.o.
- Ponuditelji su dužni postupiti na sljedeći način: Zatvorene pisane ponude s potrebnom dokumentacijom mogu se podnijeti osobno putem urudžbenog zapisnika od 7.00 do 15.00 sati svakog radnog dana ili preporučenom pošiljkom na adresu Hrvatske šume d.o.o., Uprava šuma Podružnica Split, 21 000 Split, Kralja Zvonimira 35/III, u zatvorenoj omotnici s naznakom „NE OTVARAJ – Ponuda za zakup nekretnine k.č.br. 908/2, k.o. Šibenik.“
- Nepotpune i nepravovremene pristigle ponude, kao i ponude ponuditelja koji ne udovoljavaju općim uvjetima natječaja, neće se uzeti u razmatranje.
- Objekt zakupa može se razgledati, svaki radni dan od 7.00 do 15.00 sati za vrijeme trajanja natječaja, uz prethodnu najavu u Šumariju Šibenik.
- HŠ d.o.o. zadržava pravo da bez obrazloženja poništi ovaj natječaj ili ne prihvati ni jednu ponudu za predmetni zakup.
- O rezultatima javnog natječaja ponuditelji će biti obaviješteni putem internetskih stranica zakupodavca, s tim da će se najpovoljnijem ponuditelju obavijest dostaviti i putem pošte ili elektroničke pošte na adresu navedenu u ponudi.
- Kriteriji izbora najpovoljnijeg ponuditelja je najviše ponuđena visina mjesečne zakupnine.
- Najpovoljniji ponuditeljem smatra se ponuda koja ispunjava sve uvjete natječaja i sadrži najviši iznos mjesečne zakupnine.
- Najpovoljniji ponuditelj dužan je u roku 15 dana od dana obavijesti o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja pristupiti zaključivanju ugovora o zakupu.
- Odabrani ponuditelj bit će obavezan prilikom potpisivanja ugovora kao instrument osiguranja plaćanja ugovornih obveza, uplatiti razliku iznosa do visine 3 (tri) ponuđene zakupnine, na ime beskamatnog pologa koji ostaje zakupodavcu do isteka ugovora ili dostaviti bezuvjetnu bankarsku garanciju u visini 3 (tri) mjesečne zakupnine izdanu u korist zakupodavca, plativu na „prvi poziv“ i „bez prigovora“, izdanu od poslovne banke s rokom valjanosti do isteka ugovora o zakupu, uz dodatni respiro rok od 3 (tri) mjeseca. U protivnom će se smatrati da je odustao od ponude.
- Ukoliko pristignu dvije ponude s istim iznosom zakupnine, koji je ujedno i najviši ponuđeni iznos zakupnine, ponuditelji će biti pozvani da u roku od 3 (tri) dana od primitka poziva dostave nove ponude na način opisan u točki 13. Uvjeta javnog natječaja. U ovom slučaju ponuditelji će biti pozvani na dostavu novih ponuda poštom ili elektroničkom poštom na adresu dostavljenu u ponudi.
Ostali ponuditelji, čija ponuda nije izabrana kao najpovoljnija, uplaćena jamčevina se vraća najkasnije u roku od 15 (petnaest) dana od dana javnog otvaranja ponuda.
- Uprava šuma Podružnica Split objaviti će tekst natječaja na internetskim stranicama HŠ d.o.o. a obavijest o natječaju u Poslovnom dnevniku, te provesti postupak javnog otvaranja ponuda i izbora najpovoljnijeg ponuditelja na dan 23.04.2024. godine u 09:00 sati. Ponuditelji na javnom otvaranju ponuda mogu biti prisutni osobno ili po ovlaštenim punomoćnicima.
SADRŽAJ PONUDE:
Pisane ponude za sudjelovanje u natječaju moraju sadržavati :
- Naznaku nekretnine iz natječaja.
- Naziv i adresu ponuditelja, OIB, te:
- za pravne osobe: dokaz iz sudskog registra – izvornik ili ovjerenu presliku rješenja Trgovačkog suda o upisu u sudski registar ili izvadak iz sudskog registra ne stariji od 30 dana od dana podnošenja ponude, iz koje mora biti vidljivo ime ovlaštene osobe ovlaštene za zastupanje
- za fizičke osobe (obrtnike): presliku osobne iskaznice, izvornik ili ovjerenu presliku obrtnice – ne stariji od 30 dana od dana prijave na natječaj
- za udruge: dokaz iz registra udruga-izvornik ili ovjerena preslika rješenja o upisu u registar udruga – ne stariji od 30 dana od dana prijave na natječaj.
- Visinu ponuđene mjesečne zakupnine naznačenu brojem i slovima, bez iznosa PDV-a, a koji ne može biti manji od početnog iznosa.
- Potvrdu nadležne porezne uprave o podmirenim poreznim obvezama i doprinosima za zdravstveno i mirovinsko osiguranje, ne stariju od 30 dana podnošenja ponude – pravne osobe i obrtnici.
- Osobe koje sudjeluju u natječaju su dužne do dana isteka roka za podnošenje ponuda uplatiti jamčevinu za ozbiljnost u iznosu od 100,00 EUR-a i o tome uz ponudu priložiti dokaz o uplati.
Gotovinska uplata jamčevine vrši se na račun HŠ d.o.o., HR3223900011100022654, uz napomenu „jamčevina za zakup nekretnine k.č.br. 908/2, k.o. Šibenik.“
- Namjenu korištenja predmeta zakupa.
- Izjava ponuditelja da predmetnu nekretninu uzima u zakup u viđenom stanju.
- Izjava ponuditelja da prihvaća sve uvjete natječaja.
- Broj računa na koji će biti vraćena jamčevina u slučaju da ponuda bude prihvaćena.
- Ponuda s cjelokupnom dokumentacijom za sudjelovanje na javnim natječaju mora biti uvezena i numerirana na način da je označen broj stranice i ukupni broj stranica ponude ( npr.: 1/3, 2/3, 3/3). Na ponudi te dokumentacije nije dopušteno raditi korekcije podataka (precrtavati ili korigirati podatke). Ponude koje su zaprimljene, a nisu uvezane i numerirane na prethodno opisani način te na kojima su precrtavani ili korigirani podaci, smatrat će se nevaljanim te se iste neće razmatrati.
- Ponude će biti javno otvorene i pročitane. Otvaranju mogu biti nazočni ponuditelji, odnosno njihovi ovlašteni predstavnici uz predočenje valjane punomoći.
- Ponuditelj je podnošenjem ponude izričito suglasan da trgovačko društvo HŠ d.o.o. može prikupljati, koristiti i dalje obrađivati dostavljene podatke u svrhu provedbe postupka javnog prikupljanja ponuda i zakupa dijela nekretnine, sukladno propisima o zaštiti osobnih podataka te iste objaviti primjenjujući Zakon o pravu na pristup informacijama (Narodne novine br. 25/13, 85/15, 69/22).
- Ponuda i priložena dokumentacija trajno se zadržavaju te se ne vraćaju ponuditelju.
- Nakon javnog otvaranja ponuda, svi ponuditelji imaju pravo uvida u natječajnu dokumentaciju i podnesene ponude, po prethodnoj najavi.
- Sva naprijed navedena dokumentacija prilaže se u izvorniku ili ovjerenoj preslici.
Postupak javnog otvaranja ponuda provesti će se dana 23.04.2024. godine u 09:00 sati, u prostoru Uprave šuma Podružnica Split, 21 000 Split, Kralja Zvonimira 35/III.






